torsdag 9 december 2010

Så ni förstår!

hej. jag heter karolina och jag är alvarligt skadad efter alla gånger jag har blivit sviken.

jag kan inte lita på folk hur mycket dom en tjatar och säger att dom lovar och hur mycket jag än försöker tro på dom.
Jag blir sviken om och om igen och det sätter sina spår helt enkelt.
När det händer något är det alltid mitt fel, känns det som. Jag brukar tänka "nej men det var ju hans fel" men jag kommer altid på ett sätt att skylla på mig själv.
Mitt humör är hur konstigt som helst! när jag är arg, då är jag jätte arg. När jag är glad, så är jag jätte glad och när jag är kär, ja.. då är jag jätte kär..
Jag har tänkt minst 1000 gånger.. JAG VILL DÖ. Men jag vågar inte.
Mitt självförtroende är inte bra alls. Det var nitti som sa det och det var då jag fattade att det var sant.
Jag vet att jag verkar hård men det är faktiskt bara ett skal. jag måste komma på vem jag är och jag måste reda ut detta.

Jag bryr mig jätte mycket om vat folk tycker och tänket om mig
jag är jätte rädd för vad ni som läser detta ska tycka. det är sant!

1 kommentar:

  1. Du är en fin människa Karolina! Människor som lovar dig saker hela tiden men sedan skiter i det är inte värda dig. Du ska inte behöva må dåligt pågrund utav någon annan. Säg ifrån, alla har en tuff sida och du behöver visa din nu innan du bryter ihop totalt. Och försök att inte bry dig så mycket om vad andra tycker, vet att det är svårt har själv haft det så. Men i slutändan så är det ditt liv och du ska leva det som DU vill. Kram!

    SvaraRadera