söndag 24 januari 2010


hejhej !
sitter på bror oscars rum nu och håller på att bränna ut en film, "i love you beth cooper" heter den. Blir att sitta på rummet och kolla på den sen.
Jag funderar på att jobba lite matte sen också.. vi får se hur det blir med den saken.
var vaken lite för länge igår känner jag.. men så ska det ju vara när det är helg ! :D
Imorgon är det måndag igen och det betyder ju skola -.- inte så kul.. men jag får väll göra det bästa av situationen. Vet inte om jag kanske stannar i stan imorgon och färgar håret hos my eller om jag åker hem med halv 4 bussen. Jag ska diskutera lite med mamman sen :)
Jag och my måste dessutom träna på våran låt som vi ska sjunga på alla hjärtans dags konserten. det blir mycker denna veckan.. i jämfört med vad det brukar vara.

Måndag: färga håret, plugga.
Tisdag: eventuelllt konfa läsning, om inte; repa men my kanske.
Onsdag: Smink, hår och kläder till alla hjärtans dags filmen, och hjälpa till att filma.
Torsdag: INGET ! än så länge...
Fredag: filma filmen, smink, hår, kläder.
HELG IGEN ! :)

Nu ska jag kolla filmen.


PUSS / karolina widin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar