tisdag 22 september 2009

Gladare än gladast!


tja alla fladdermöss! Jag är så jävla underbart glad vill jag bara börja med! :) Kommer precis från ett samtal som jag haft med självaste lilla Tommy som har legat på sjukhus i Karlstad i 2 veckor och kämpat för livet. hörde att det ringde, kollade på displayen och läste "tommy andersson <3" FAN! tänkte jag bara, nu är han död! men nej då, i luren hör jag en glad och pigg röst som säger "hej, var gör du?"
han berättade att han kunde ha dött om han inte åkte till sjukhuset och att det var tack vare hans mamma att han lever nu. Hon hade tvingat iväg honom till vårdcentralen får 2 veckor sedan och då visade det sig att han hade körtel feber, efter det han det bara kommit upp mer och mer fel på han men nu är han frisk, han har inte ens feber :)
"jag kommer hem imorgon." när han sa det blev jag så fruktansvärt glad så jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna :´)




Till Tommy

Älskade lilla vän. du betyder så oerhört mycket i mitt liv och jag älskar dig så otroligt mycket.
dom senaste veckorna har känts som år, dag in och dag ut har jag gråtit, jag har tänkt på dig dag som natt, jag har drömt om dig flera gånger och ibland har jag vaknat med klumpen i halsen och tårarna i ögonen.
Johan lovade att du inte skulle dö, och än så länge så har han alltid hållit vad han lovat och det är jag så glad över!
Om du nu läser detta så vill jag att du ska veta att jag finns vid din sida vad som än händer och att du har en stor plats i mitt hjärta!

jag älskar dig nu och förevigt!

2 kommentarer:

  1. Det låter som om han är en viktig person i ditt liv och jag förstår att det har varit en jobbig tid för dig! Hoppas att han fortsätter krya på sig. Du använder ditt skrivande på ett mycket "kommunikativt" sätt så här har vi mycket vi kan utveckla och använda! :-)

    SvaraRadera
  2. ja, han har blivit frisk nu.
    han kom hem idag, var hos han efter skolan förut så då fick jag fräffa honom :)

    SvaraRadera