tisdag 22 september 2009

GAMMAL TEXT!


ja då ra, leker man med nitti då ra. hon är lite horig och så, hahahahaah nerå skojja bara. Markus är sötast! nitti är lite konstig så där men jag älsklar henne ändå! bajsbajsbajs, hahah Bajsing om my pillow. hahah :P:<3 MEN RÖV KNULL ASSÅ! min mobil är isönder och jag älskar sanna, dessi, viola och ronja. ALLTID! hahahaha bajs i runpan är bra att ha? bajs hahahahaahhahahahahahahhahahaha, världens roligaste ord asså. hahah, omelöätt sa nitti XD rolig hon är då ra, jag tittar inte vad jag skriver så ni får ursäckta stav fel och sånt hahah, blablablablablablablablablabl, ahahha mkkul kulk . min lugg är cool hahah :P jag älaksr dej nitti, du är ba bäst hava :P jag och notti kollar på mulan, dt är kul som fan asså, jafg vet inte vad jag ska skriva men det är kul ändå, mamma undrar nog ibland haha :P<3. mammas kamera är rolig att ta kort med, det är nog inte så kul att läsa det här men det är kul att skriva i alla fall, Oscars gitarr är fin och jag tkr om att spela på den, MARKUS JAG ÄLSKAR DEJ MKTMKTMKTMKTMKT <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333, jaha det var ju ul min mage är lite små knubbig men det går bra det också hahaha, nitti sjunger fint! hon är så söt, mahahah, :P jag är inte så rolig va? men det tycker jag. blablablablablabla. så säger lärare, haha :P men det är kul. ÄNVÄND KONDOM! hahah min pappa är söt! :P jag älskar dej markus! Oscar är så söt, jag älskar min bror :)(L) nitti är så busig ibland, haha :P:) nu ska jag dra och kolla på mulan, Tungkyss allihop, jag älskar dej markus! :)<33333333333 ha en vild natt! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar